Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Anna Anka

Av Matilda - 29 september 2009 22:04

Tyvär kan jag inte riktigt släppa ämnet innan jag skrivt av mig lite, måste ju dela med mig av minåsikter ;)

Har sett ett klipp med henne på aftonbladet när hon pratar om träning. Visst hon snackar mycket bullshit enligt mig, menändå så lyckas hon klämma ur sig saker som jag håller med om. Tex att ungdomar idag inte tar hand om sina kroppar. Att hon, som är 40-50(?) har snyggare kropp än en 16åring. Det är sant, jag kan lätt ta mig själv som exempel.

Sedan är det en till grej som jag funderade över. Nuförtiden mäts allt allt allt i pengar och utseende. Då tycker jag att detär konstigt att alla klagar över fru Anka, jag menar inte alls att jag tycker att lyxprostitution är att på något sätt lyckas, men i det pengakåta samhälle vi lever i borde väl alla tycka att hon lyckats? Minimal insatts, maximal utdelning. Eller? (det här är bara funderingar, inte min åsikt).

Lite kvällsgrubbel...

 
 
Ingen bild

.....

29 september 2009 23:00

FITTHORÄCKELKÄRRING IFALL HON HAR FÅTT DIG ATT TRO ATT HON SER BÄTTRE UT ÄN DIG DIN GAMLA HAGGA. jag får damp på att du inte fattar hur jävla snygg du är.. anna anka är äcklig, du är vacker. INSE, KVINNA!!!!!!!!!!!!

 
Matilda

Matilda

30 september 2009 11:13

håller med inlägget över, matilda, vi skulle gå under om vi hela tiden rättade oss efter vad andra vill att vi ska göra eller hur vi ska se ut. man måste hitta sig själv och veta vad man själv vill för att må bra, anna anka suger! (;

http://www.matildaalander.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 30 augusti 2010 20:32

från och med nu får jag lova att hänvisa envisa läsare till http://matildahelgeson.myshowroom.se/ :) ...

Av Matilda - 30 augusti 2010 19:48

Jag däckade två timmar. det är inte okej! Jag började med en halvtimme och väckning med mobilen. Men det blev två jävla timmar. Men okej, jag är sjuk och har återhämtat mig dåligt. dessutom blir jag trött när jag får pngest ivland. så. Hej jag kommer...

Av Matilda - 29 augusti 2010 20:55


   Darin har räddat livet på mig .9 eller nästan iaf. Men bra musik är det!   GO BJÖRKLUND GO!! ...

Av Matilda - 29 augusti 2010 19:27

har tillbringat helgen hos mormor. kände mig sjuk i torsdags men pallrade mig ändå upp till jobbet på fredagen. efter det har jag mått piss. Men nu börjar det bli bättre. Har i stort sett sovit hela helgen. Så skönt. Inga drömmar, ingenting. Bara sva...

Av Matilda - 24 augusti 2010 16:25

Har jobbat idag och såklart börjar det regna när jag ska cykla hem. Fick jobb imorgon och hela nästa vecka så jag är nöjd :) visst ´är det skönt att vara hemma och hinna träna mkt, men det hjälper inte mitt ha begär. dessvärre blir det skit med min k...

Ovido - Quiz & Flashcards