Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Matilda - 1 augusti 2009 12:34

Ligger i soffan och kollar på film. Vinkade av min familj för ett tag sedan, skönt att äntligen vara ensam. Inte för att jag inte gillar min familj, men det är skönt att vara ensam.

Fick en otrvlig överraskning när jag loggade in och kollade mitt konto. Eller överraskning, jag vet ju hur mkt jag har spenderat, men det var ändå otrevligt att se det svart på vitt. Men men, det ordnar sig nog, det gör det alltid. OCh det är ju inte direkt så att jag lider, det är bara jobbigt att inte hunna köpa saker som man vill utan att tänka över ordentligt :O hehe, dagens i-landsproblem.


För örigt har jag en dysterdag idag. Vädret suger, och jag fett opepp på att göra något. Jag vill träffa **** och det sket sig. Nu känner jag mig dissad, och det är otrevligt (jag som lovade mig själv att inte bry mig!!!).

Aja, hur som helst så blir det nog någon slags utgång ikväll.


xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards