Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Matilda - 5 augusti 2009 17:39

Ännu en dag av inaktivitet har gått :P Funderar på att hoppa iväg till duschen och börja fräsha till mig lite, med tanke på att jag inte har en aning om när vi ska dra ut. R är inte riktigt md alla gånger haha.

JAg hoppas iaf att det blir roligt, fast det är lite läskigt att gå ut med massa folk man inte känner alls. Jag är rätt blyg av mig, jag är ingen person som kastar sig in i en grupp människor och skriker "här är jag!!!", nej jag föredrar att hålla mig i bakgrunden och sedan ta lite mer plats. Sedan vet inte jag om det är bra eller dåligt. Jag tycker inte att det är en dåligt egenskap, för jag tycker bara att det är falskt med människor som blir förtroliga med vilken idiot som helst. Aja, bäst att börja tidigt, eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig, och då kan det pga min beslutsångest ta ett tag att välja...suck...blir trött bara jag tänker på det :)

Ska ni göra någonting roligt ikväll?

xoxo

Av Matilda - 5 augusti 2009 11:03

Jahapp, då var det onsdag. Ikväll blir det någon slags utgång tror jag :) det som är lite klurigt är bara hur jag ska komma hem, hatar sls konstiga tidtabell...Men men det löser sig nog. Vill man ha kul får man...stå ut med sl ;) hehe

Annars dissade jag min tänkta morgonpromenad :S inte ok! men å andra sidan måste man hinna vila också för att kroppen ska orka, och jag har ju planerat att träna under en längre period den här gången.

Dagens andra ångestladdade ämne är klädseln till kvällen. ALLT i min garderob är svart typ, så det får väl bli det igen..Sen är frågan vilken klänning jag ska ta, vilken som är mest smickrande. Sällskapet ikväll är mer...hm... Jag kan säga såhär, jag bryr mig mer över mitt utseende än vanligt. (a)

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards