Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Matilda - 29 augusti 2009 21:27

Nu börjar mitt tålamod, och mina känslor att ta slut. Jag kan, och tänker inte, tvinga dig att vara med mig. Det kanske är jag som är otålig, men jag trodde det skulle hända något. Spraka till lite iaf. Men allteftersom tiden går blir besvikelsen alltför stor. Det smakar surt, och känns i halsen. Det här funkar inte. Jag vill tro på det du säger, men ibland räcker orden inte till. Jag behöver ett fysikt bevis på det du säger. Det hade kunnat blivit bra. Det hade kunnat blivit vi två.


Av Matilda - 29 augusti 2009 10:42

Har precia vart ute på en morgonpromenad. Mycket skönt att promenera en timme på morgonen och sedan gå hem och äta frukost och duscha.

Borde snart ta tag i den här dagen och planera upp hur kvällen kommer at se ut. Utgång eller bio. Svårt val. Egentligen borde jag ta bio, jag har inte råd att gå ut. Måste spara pengar till Mallorca-resan med min spanska grupp i oktober :) Det kommer bli grymt kul, hoppas jag.

Mindre roligt är att jag tror att jag håller på att bli sjuk....suck... bara för att jag äntligen kan börja träna igen efter att jag massakerade mina hälar.

Men nu ska jag nog hoppa iväg och duscha, sen blir det lite matilda-vård. Fixa naglar och noppa dom små brynen :)

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards