Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Matilda - 28 augusti 2009 13:26

Min historialärare ringde precis, inställd lektion. Det innebär att det är helg nu. Och det bästa är att jag precis fick ett brev om att mitt KÖRKORT HAR KOMMIT!!! Alltså blir eftermiddagens mission att hämta ut det :D så sjukt härligt!!

Har dessutom hunnit med en liten kort springrunda, så på det hela taget har den här dagen börjat ytterst tillfredställande.

xoxo

Av Matilda - 28 augusti 2009 11:16

Sitter hemma. Som jag tidigare skrivit så har jag håltimme från halv tio till tre, så jag passade på att åka hem och få lite saker gjorda.

Äntligen är det fredag! Även om jag var ledig i måndags så har veckan varit lång, har inte riktigt vant mig vid att inte göra som jag vill. Dessutom har det varit så mycket krångel så det ska bli skönt med helg. Har inga direkta planer, men jag hoppas att helgen ska innebära bio (är väääldigt sugen på Inglorious Bastards) en utgång och träning om mina hälar ställer upp. Annars så borde tiden också räcka till städning, kolla allt inför nästa vecka och även lite matte :/

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards