Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Matilda - 6 augusti 2009 22:19

Mot baksmälla finns det bara några saker att göra.

Stanna inomhus hela dagen, om solen skiner ute.

Sätt på en bra film eller serie.

Koka te och ät rostade mackor(vitt bröd m ost)

Njut av minnena som du förhoppningsvis har från kvällen/natten
;)

xoxo

Av Matilda - 6 augusti 2009 16:37

Hur vet man när man är kär, eller när man bara är ute efter en persons uppmärksamhet?

 JAg tror att mitt problem är att jag utser en person som är shysst och som ser rätt bra ut, sedan blir jag vän med honom, och sen föreställer jag mig med honom, inte för att jag egentligen gillar hnom, utan för att det är skönt att ha någon vid sin sida överhuvudtaget. Sorglig tanke.

Jag har varit kär...en gång i mitt liv tror jag.


xoxo

Av Matilda - 6 augusti 2009 11:32

Sorry för en dålig uppdatering, men det blev lite hastigt iväg :) Vi åkte iaf till stan och gick vidare till Toxic. Där blev det massa cider och dans :) Jättetrevligt!

Det var typ jag o massa killar, men det är ju inte helt fel ;) Dock finns det vara en jag vill vara med. Kom hem unhefär vid halv sex tiden, och då slocknade jag i söngen. Vaknade vid halv elva, jag kan aldrig sova länge även om jag vart ute länge och borde vara trött. På morgonen har jag städat hela huset (jag får städmani när jag är bakis haha). Annars blir det nog en lugn dag, ska lägga mig i soffan med lite gossip girl<3

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards