Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Matilda - 18 augusti 2009 20:56

Kollar på friidrots vm såklart :).

Det känns tungt nu. Eller bara på den ekonomiska fronten. JAg behöver verkligen ett jobb, NU.

xoxo

Av Matilda - 18 augusti 2009 16:08

Hahahaha Magnus Betner är den roligaste komikern. Han är grym på att skämta om allvarliga saker. För han behövs. Man måste kunna skämta om saker.


Av Matilda - 18 augusti 2009 09:55

Lovar du att vara ärlig?

OH JA!

Du heter: Matilda
Smeknamn: Olika varianter av Tilda
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ballader

Beroende av: Tuggummi, yoghurt i glas ;)
Vem behöver du mest just nu: Haha

Vad tror folk om dig? Att jag är lite tråkig kanske. Männiksor tenderar att missuppfatta blyghet för tråkighet de första 5minutrarna.

Stämmer det? Nej
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon.

Vad säger du för att imponera på någon? Försöker aldrig imponera, bättre att vara sig själv

Hur imponerar man på dig? Mogen, rolig...

Brukar du skratta för dig själv? hahaha aa

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Har jag nämt att min telefon har damp? ;)

Var bor du? Bro, utanför Sthlm
Trivs du där: Nja det är så långt till allt roligt

Äger du några converse: Nej :O ska införskaffa ett par snart
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Har aldrig blivit för full, det är så ocoolt.
Vad har du för mobil operatör: Tele2Comviq
Är du allergisk i mot något: Inte vad jag vet
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: Gå ut trean

Hur svarar du i mobilen: Hej det är matilda, aa det är matilda

Vem ringde du senast? B
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Som om jag kommer ihåg det? ;)

Antal timmar sömn inatt: 7 kanske
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: Jag 'är väldigt punktlig

När mår du bra: När jag har roligt
När blev du fotad senast: Ingen aning

Hur känner du dig nu: less

Vanligaste färg på dina kläder: svart och vitt
Vad tycker du om fötter: BArfota är sexigt. dessvärre är mina fötter fula och fulla med skavsår= mindre sexigt
Vad saknar du: VEm hade vart en bättre fråga
Hade du en bra kväll igår: ja, det hade jag väl.

Favorit dryck på morgonen: oboy!

Rakar du benen: Yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på vad det är för dag och vad som händer dagen efter ;)

Är du blyg? Lagom
Sysslar du med någon idrott: Har spelat fotboll hela livet, slutade för ett tag sen.

Vill du hellre ha mail än brev: Mail är smidigare

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det är en mycket allvarlig ögonsjukdom!

Har du spytt offentligt: Inte som jag kommer ihåg

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Runka haha

Är du nöjd med ditt liv: I det stora hela ja
Är du bortskämd: Nix det skulle jag inte säga.

Vad gör du i morgon: Festar sista innan skolan börjar

Vad är det värsta du vet? Falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på hur mycket jag har :)
Vad behöver du just nu? Pengar!!!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Det här blir så ytligt ;) 

Vad längtar du till: 25 augusti
Har du bra vänner och äkta vänskap? JA, det tror jag
Vad använder du för shampoo? Sunsilk eller garnier, beror på vad mamma köper.

Vad är det finaste du fått? JAg blir glad för det mesta
Hur gammal är du: 18
Om fem månader: 18, men det är året jag ska fylla 19.
Du samlar på: KLÄDER
Gröna eller röda äppeln: Äppelpaj
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag håller det helst för mig själv, annars B

Gillar du golf: nejtack.
Vilken tid gick du upp idag: 8.15

Har du sovit i din egna säng inatt: japp
Har du strumpor på dig nu: Yes
Vad ska du göra ikväll: MYsa med ngn film.

Är det okej att gråta: Ja, alla känslor måste ju komma ut nånstans?
När grät du senast: Igår när jag kollade på Titanic

Laddar du ner musik och film från Internet: Inte filmer längre..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: LÄGENHET! 

Bär du glasögon eller linser: Jag har perfekt syn.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, hellre mycket än dyra. Bara det är fint så...

När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar ;)

Har du piercing: Tre i öronen

Vill du gifta dig: ja, nångång

Vill du ha barn: Ja, fast det är ingenting jag brukar fundera över.
Solar du ofta: På sommaren ja, solarium ibland när jag känner mig blek.
Är du bra på att laga mat: Bra och bra...jag kommer inte svälta om jag flyttar hemifrån iaf.
Gillar du att dansa: Ja, dansar dock aldrig offentliget nykter.

Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: Som ett järnrör.

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry cookie dough

Tror du på ett liv efter döden: vet inte.
Tycker du om sushi: Jag vill gilla sushi, men det är en konstig maträtt.
Vad äter du helst när du ser på film: Vindruvor el jordgybbar, kladdkaka och grädde haha

Bor dina föräldrar tillsammans: ja, sedan typ 20årtillbaka
Har du tandläkarskräck: ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Har blivit en kvällsmänniska, fast har aldrigsvårt att gå upp på morgonen
Vilken ögonfärg har du: olika nyanser av blått
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Vem har inte?
Biter du på naglarna: Nej :O har aldrig gjort det
Röker du: Bara på fest

Hur ofta tränar/motionerar du: försöker göra ngt iallafall varannan dag.
Senaste låt du hörde: Madonna- Celebration

Vad gör du på helgerna: Festar,shopar,umgås m familj och vänner, när det är skoa har jar ofta något att plugga...

Av Matilda - 18 augusti 2009 09:09

Jag kan inte sova på morgonen längre. Somnar med massa tankar virrvlandes i hjärnan, och vaknar med panikångest.

Blev ingen promenad nu på morgonen, fick inte ner fötterna i skorna utan att skrika högt rakt ut.

Det är motigt just nu.


 xoxo


P.S Jag hade väääldigt många fler besökare än vanligt igår :) kul! Har nu slagit förra månadens statistik ;) hihi

Ovido - Quiz & Flashcards