Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Matilda - 4 augusti 2009 19:28

Nu har jag sprungit en runda, lagat middag och duschat.

Vart är min Rhett Butler?


xoxo

Av Matilda - 4 augusti 2009 15:16

Borde dra på mig träningskläder och springa en sväng...jobbigt...

xoxo

Av Matilda - 4 augusti 2009 12:13

Äntligen har det fina vädret kommit!! :) har tagit en kort paus från solandet med datorn och en jordgubbssmoothie :) det är som godis, fast godare och nyttigare (inbillar jag mig iaf).

I början av sommarlovet sov jag hur länge sen som helst på morgonen, var helt slutkört (hade några riktigt tuffa veckor i slutet av terminen) men nu så har jag sovit mindre. I och för sig har jag gått och lagt mig tidigt, runt elva,tolv och faktum är att man blir mycket piggare. Det är som om att en viss tid på dygnet är "gjort" för att sova och vakna pigg. För hey, jag kan väl knappast vara ensam om att lägga sig vääääldigt sent (eller tidigt, beroende på hur man ser det) och sedan sovit fram till tolv, och ändå inte kunnat komma igång på morgonen. Nej det är det värsta med att ha ett roligt socialt liv, man sover och slöar bort dagen efter. Inte för att jag gör så mycket om dagarna just nu, men jag går iaf inte omkring som en zombie. Nä, nu ska jag nog schteka lite mer, börjar få finfin bränna nu ;)

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards