Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Matilda - 8 augusti 2009 18:55

På min besöksstatisktik har jag inte så många unika besökare, men däremot några fler per dag. Och det tycker jag är väldigt kul :) För visst, jag uppskattar folk som kollar min blogg, men såklart så är det ännu roligare om ni som hittar hit kommer tillbaka :)


Har varit ute på en powerwalk, och lagat middag. Det blev svampomelett och knäckebröd. Simpelt, men gott och nyttigt :)

Ikväll ska jag vara med B, vi ska ta igen lite tid och snacka massa skit :). Det är så skönt att ha en vänskap som den. Den bara är, och vi kan slappa och göra ingenting utan att känna press. Förhoppningsvis kan vi baka kladdkaka :D Kladdkaka är alla kvinnors räddare i nöden. MUMS!.

xoxo

Av Matilda - 8 augusti 2009 15:31

dålig uppdatering idag. Anledningen är att det är så fint väder att jag legat ute och solat bara :) Hoppas ni har det lika skönt om mig :)

xoxo

Av Matilda - 8 augusti 2009 12:15

När vädret är såhär så älskar jag att bo i Sverige :) det är helt underbart!

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards