Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Matilda - 3 augusti 2009 11:04

Go'morron!

Sitter ute på altanen i det superfina vädret och skriver lite. Har redan hunnit sitta i solen i drygt en timme, vilket redan gett ett fint resultat :) Men känner att det svider lite så tog en pause. Annars har det inte hunnit hända så mkt, vaknade tidigt och drack lite smoothie till frukost (jordgubbar,mango och ananas, sedan blandade jag i lite jordgubbsfil) det måste vara den bästa frukosten, man blir mätt men inte proppfull.

Det finns en vecka varje månad som iallafall jag tkr är väldigt jobbig. Man känner sig nere, svullen och allmänt obekväm. USCH!

Planer för dagen har jag inte. Ska väl sola lite, plugga lite körkortsteori(!!!) och sedan blir det nog en promenad. Sprang igår, och känner av det idag. Det är lite konstigt, när jag sprang milen hade jag ingen träningsvärk alls dagen efter. Den igad stramar det i rumpan och låren känns sega och stumma. Igår blev det ynka 8km ;) hehe...Så idag blir det återhämtning, och en powerwalk :) ÄR riktigt stolt över den nya träningsinriktade matilda. Hon är förhoppningsvis här för att stanna :) Typiskt mig att börja träna EFTER beachsäsongen typ, men bättre sent än aldrig. Har betämt mig för att belöna mig själv om typ tre veckor, och jag ser resultat, och köpa nya fina underkläder...hahaha jag är skruvad ;)

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards