Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Matilda - 14 augusti 2009 18:21

Pappa och jag var på ica i Bålsta och handlade när hela bålsta slocknade. Det var mkt spännande att handla i mörker, för att inte tala om att hitta alla saker. Som tur är är vi vana, och vet på ett ungefär vart allt finns :)

Nu luktar det väldigt gott från köket :) mums..

xoxo

Av Matilda - 14 augusti 2009 15:27

Hårfärgen blev bra :) jag är nöjd. Tyvär så är jag helt osminkad och ofixad så ni får inte se någån bild ;) det här gången...

Sitter och målar naglarna och kollar på en av de bästa filmerna som gjorts, V för Vendetta. Har ni inte sett det? Se den!

xoxo

Av Matilda - 14 augusti 2009 12:10

Nu kanske ni får konstiga antaganden pga rubriken ;) hehe..

För att ta bort eventuella sådana så handlar det om mitt huvud-hår haha..Håller på att färga (igen) ;) Jag gillar att bya färg. Nej men förra gången så blev jag väldigt mörk i början, sen försvann nästan all färg. Det blev bara en dassig grå-blond färg, vilket inte alls var det jag ville ha. Så nu har jag en färg som heter mörk gyllernblond (fast personligen tkr jag att den är väldigt brun :P ) och sen ska jag slinga lite själv. Kan bli mycket spännande :) Aja, nu är det dags att skölja ur färgen, återkommer senare med resultatet, kanske tom lägger upp en bild :O Ni vet ju inte hur jag ser ut ;) hihi

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards