Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Matilda - 26 augusti 2009 19:42

Testade precis att göra ett gammalt högskoleprov. Nu har jag änni mer ångest över mina betyg.

Av Matilda - 26 augusti 2009 17:00

Idag har varit en bra dag. Det har ordnat sig med mitt schema, bort med en kurs, in med ett par nya. Skönt, att inte veta hur schemat ser ut och om jag fått ihop alla poäng är ångestladdat.

Gick iaf en liten promenad imorse, han inte så långt inna det började regna. Träffade på ett ex, om han nu är det, och det var en chock. Jag har ofta fantiserat om att träffa på honom, och då är jag sjukt snygg och i sällskap med en ännu snyggare kille. Verkligeheten var att jag mötte honom nyvaken, osminkad och iklädd träningskläder. Jag har förbannat honom många gånger. Men sedan börjar jag fundera om det var jag som överreagerade. Det var inte så seriöst som jag trodde. Men det är gammalt och glömt. Får se om vi träffas något mer.

Nu tror jag att det är dags för lite motion innan middagen.

Ikväll ska jag se True Blood, hoppas det är riktigt riktigt bra. Svt behöver lite nytt och bra att följa. Det bästa är att det inte är någon reklam.

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards