Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Matilda - 12 augusti 2009 18:18

Fan, det regnar ute. Jag borde vara ute och röra på mig, men som mitt vanliga lata jag så skjuter jag upp allting, och nu vill jag inte gå i regnet.


Av Matilda - 12 augusti 2009 13:08

JAg tror jag ska bli bättre på att ta hand om mig själv. Nu har jag ju börjat träna lite, och det är väldigt bra :9 Så nu ska jag fortsätta, för det är faktiskt så att om jag ska börja gilla min kropp, måste jag ju visa det också. För övrigt så hoppas jag att min hår ska börja växa, jag vill ha minst en dm till :) OCh som ni vet så har jag gått från ljus till mörk. Nu är jag typ brunhårig, funderar på att färga lite mörkare, men det får nog vänta lite. Otroligt nog så är jag rätt nöjd med hur det ser ut nu. Fast jag skulle gärna slinga det hos en frisör för att få lite liv. Men jag tycker faktiskt att det är snyggt med enfärgat hår:)

JAg vill gå ner i vikt. Eller egentligen är det inte vilken det handlar om. Jag vill bara bli lite slanskare och mer fit :) Såg på What happens i vegas, och Cameron Diaz kropp är inte lite het. Kollade även bilder på Britney Spears i bikini, och jösses, hon har snygg kropp. Inte skinny, utan snygg! För det är bara att inse, jag kommer aldrig att bli en sticka, utan att dra på min allvarliga problem.

xoxo

Av Matilda - 12 augusti 2009 10:45

Håller på att möblera om i mitt rum. Bytte plats på tvn+ bokhyllan och skrivbordet+datorn. Blev väldigt mycket mer plats mitt i rummet, det är skönt med lite ombyte och dessutom så är det bättre om tvn står framför sängen. Mamma och jag var på ikea igår och shoppade lite, eller alltså mamma gjorde hihi. Hon köpte lite kuddar och filtar till vår nya soffa, medans jag kom hem med massa galgar (det köper jag alltid på ikea, gillar att hänga upp mina kläder, speciellt så jag är en klänning-och kjolmänniska) en taklampa(spottar typ) och en stoooor ram till min britneyplansh :D Den är skitfin, och en snygg färgklick i mitt svarta rum :)

Idag är jag barnvakt till lillebror igen, men han är ganska självgående så jag kan underhålla mig med vad jag vill i stort sätt. Tvn är en underskattad barnvakt hehe ;)

Annars kanske det blir utgång ikväll, får se lite. Eller imorgon. Det var tydligen någon vän till E som fyller år så dom ska ut, och då kanske jag följer med. får se lite. Ska kolla med R också. Men jag lovar att hålla er uppdaterade ;)

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards