Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Matilda - 19 augusti 2009 20:13

Sitter o målar naglarna ;) det är vikritgt att matcha haha

är så jääävla taggad nu :) NU SKA HÄR DANSAS :)

xoxo

Av Matilda - 19 augusti 2009 15:41

Jag har återhämtat mig från min humörsvacka ;) Fan, det löser sig liksom, och gör det inte det får jag satsa på någonting annat :)

Iallafall så har det dykt upp ett problem haha

VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG IKVÄLL? Jag kollar in i garderoben, ser massa kläder, vill inte ha någonting på mig.  Jag vill ha en kort, svart snygg klänning. Jag har massa såna, fast ingen jag vill ha...suck..vad trött jag blir. Det är såna här dagar man vill ha en fet plånbok och bara åka in till stan och köpa en ny klänning.

Det blir iallafall heels idag. JAg brukar inte ha det eftersom det gör så ont i fötterna. Men nu när jag har mina hälar så tänkte jag ha klackar iallafall, för då trycks ju fötterna fram och skaver inte mot hälen bak. Det löser sig nog finfint :)

uppaterar kanske lite senare, innan jag drar :) Annars får ni ha det så bra, jag ska dansa hela natten, innan skolan börjar. Sthlm är osäkert inatt ;)

xoxo

Av Matilda - 19 augusti 2009 11:26

Herregud, det har gått 10 veckor och vad har jag gjort? Ingenting vettigt iaf. Eller jo, intensivkursen...men sen lixom. Sen gick det utför. Blä.

Jag har ångest så det skricker om det, och har terapistädat hela morgonen. Ja för det är faktiskt så att varje gång jag får ångest eller stressar så börjar jag städa mitt rum, sortera i lådor, sätta in papper i pärmar och gr listor på saker jag ska göra och borde köpa.

Jag har plockat iordning alla skolsaker jag ska ha med mig imorgon eller på fredag till skolan, och dessutom varit i Bålsta en snabbis för att inhandla en ny almanacka, kan inte leva utan den!

Ikväll blir det nog utgång för att tröstdricka eller nått haha. Tyvär vet jag inte riktigt hur det ska gå med mina fötter som protesterar högljudt mot att vara i skor med häl. Det blir bara värre och värre, nu ser det typ ut som kattmat. 

Inte bara det att det gör ont som fan, jag kan inte träna! Bara för att jag för en gång skull är sugen på att träna så går det åt helvete.

Jag saknar inte mina klasskompisar. Dom är riktiga plågor. JAg fattar inte att dom går natur, dom är direkt efterblivna större delen av tiden. Aja, bara ETT ÅR KVAR! Studentskivor,mössprovning,slutbetyg,avsked, champanjfrukost. JA gott folk, det finns mycket att se fram emot. Skulle jag nu bara kunna skaffa ett jobb är jag helt tillfreds med min tillvaro.

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards