Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Matilda - 10 augusti 2009 22:14

Vart tog den här dagen vägen? Allt jag borde gjort har jag såklart inte gjort. Gick en liten sväng imorse, och tanken var att jag skulle springa på kvällen. JAg känner mig plufsig som fan, och magen putar. USCH!

Nu ska jag vandrat mot sängen, måste vara på topp imorgon.

xoxo

Av Matilda - 10 augusti 2009 13:19

Är hemma med min lillebror. I egenskap av storasyster och pank så är jag banvakt till min lillebror den här veckan. Han är rätt söt :)

Mamma är snål, men i och med att jag är på gränsen till desperat så gör jag vad som helst för ingenting, eller nästan iallafall haha.

Annars är jag lite besviken på vädret, det är visserligen varmt, men inget solväder. Fast det är rätt bra, för man måste ju vila skinnet lite, jag menar gammal-skinnväsk-hy är ju ingenting att eftersträva i min värld. Dessutom gjorde jag misstaget att sola topless och glömde att jag var helt vit. Resultatet är att mina pattar är helt röda och ömma, inte skönt för fem öre! Ajaj säger jag bara..

xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards