Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

In the end of every day

Av Matilda - 31 augusti 2009 21:00

Jahopp så har en ny vecka börjat, och första dagen snart slutat. Gud så filosofiskt.

Idag har jag varit väldigt duktig på träningsfronten, gick imorse och sprang 6km på kvällen. Mindre ambitiös har jag varit på skolfronten, men det kan jag fixa till imorgon. Det är faktiskt sista året, bäst att ta vara på den tid, och de slutbetyg, som jag har kvar.

Sitter iaf nyduschad och har precis smällt i mig två knäckemackor. Jag läste någonstans att man inte ska å och lägga sig hungrig, fast samtidigt fattar jag inte hur det ska gå till när man inte ska äta efter 6? Man hinner bli sugen igen på de 5 timmar mn är vaken efter det, eller är det bara jag?. Måste äta mindra, och förmindska magsäcken. Fuderar även på att köra ett mål om dagen på pulverdiet eller liknande. Mamma kommer få damp. Men ärligt talat skite jag i det. Jag trivs inte med min kropp, den behöver bara bli liiiite mindre. Aja, det återstår att se hur jag gör med det..


Föresten undrar jag en sak. Spelar det någon roll för läsare hur den som bloggar ser ut? själv tycker jag det, hur är det med er? Vill ni se hur jag ser ut?

xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 30 augusti 2010 20:32

från och med nu får jag lova att hänvisa envisa läsare till http://matildahelgeson.myshowroom.se/ :) ...

Av Matilda - 30 augusti 2010 19:48

Jag däckade två timmar. det är inte okej! Jag började med en halvtimme och väckning med mobilen. Men det blev två jävla timmar. Men okej, jag är sjuk och har återhämtat mig dåligt. dessutom blir jag trött när jag får pngest ivland. så. Hej jag kommer...

Av Matilda - 29 augusti 2010 20:55


   Darin har räddat livet på mig .9 eller nästan iaf. Men bra musik är det!   GO BJÖRKLUND GO!! ...

Av Matilda - 29 augusti 2010 19:27

har tillbringat helgen hos mormor. kände mig sjuk i torsdags men pallrade mig ändå upp till jobbet på fredagen. efter det har jag mått piss. Men nu börjar det bli bättre. Har i stort sett sovit hela helgen. Så skönt. Inga drömmar, ingenting. Bara sva...

Av Matilda - 24 augusti 2010 16:25

Har jobbat idag och såklart börjar det regna när jag ska cykla hem. Fick jobb imorgon och hela nästa vecka så jag är nöjd :) visst ´är det skönt att vara hemma och hinna träna mkt, men det hjälper inte mitt ha begär. dessvärre blir det skit med min k...

Ovido - Quiz & Flashcards