Alla inlägg under september 2009

Av Matilda - 22 september 2009 15:00

Bra skit!

Av Matilda - 22 september 2009 13:44

HAHA årets skolfoto, och det sista för mig någonsin, är över. Ingen förbättring i år heller ;)

Av Matilda - 21 september 2009 18:05

Händer inte mycket här. Får göra någonting åt det.

Av Matilda - 21 september 2009 14:03

Jahopp då var det måndag igen. Segt imorse, vill ha helg igen! Inte har jag hunnit med det jag skulle heller, bara typ roat mig. Fast nu när jag läser det jag skriver känns det ganska bra ;) Jag ska försöka plugga mer på vardagarna, och ägna helgerna åt roliga saker. Samt träning träning träning. Den gick minus i helgen. Ingen träning fredag (eller tränade jag då? Oo Kommer inte ihåg) sen bara lite gympa på lördagen och INGENTING igår. FY PÅ MIG. Dock tog jag igen det på dansgolvet, men ändå. Det här är inte hållbart. + att jag förmodligen gick upp fyra kg hos morfar...Bättring säger jag bara..


Nu är jag iaf i skolan och "jobbar" med mitt historiaarbete. Bäst att jag återgår till det.

Av Matilda - 20 september 2009 12:00

Vilken helgalen natt det har varit :D

Ankommsten hem från morfar blev jätesen vilket förstörde lite av de planer jag hade. Men iaf så övertygade P mig om att komma till Ksängen. Väl där var vi på sportbaren som först bara typ bestod av gubbar 40+. Då hade jag i princip bestämt mig för att ta sista tåget. Men när sista tåget gick, vart tror ni att jag befann mig? På dansgolvet såklart. Sportbaren fylldes av alla möjliga jävla männiksor som jag kände igen. Typ alla jag växt upp med, det var super. Sen bar det av med taxi hem till Håban för bad. H hade både pool, jacuzzi och bastu att förnöja sig med. Poolen var visserligen skitkall, eller det kanske var för att vi badade vid 4 tiden på morgonen hehe. Jacuzzin däremot var INTE illa. LÅg dääär länge och njöt av sällskapet haha. Sedan blev det ytterligare lite taxiresor blablabla och sedan hem till sängen. Jag somnade halv åtta i morse.


Av Matilda - 19 september 2009 11:42

Dåligt med inlägg igår. Kvällen startade iallafall hemma hos min med tacos. Hela familjen +två kompisar. Riktigt mysigt faktiskt. Sedan bar det av hem till B för kladdkaka (klassiker), spel (B vann Guess Who? och jag ägde i något slags frågespel med helkonstiga frågor;) ) och sedan Dirty Dancing som gick på tv. Bästa filmen!


Idag har jag hunnit med träning än så länge, och nu är det bara att hoppa in i duschen o fixa sig, sen ska vi åka till morfar och äta. Tur att jag vet att det alltid serveras väldigt god mat. Sedan har jag ett antal alteranvit för kvällen. Antingen träffa R, eller så hörde jag talas om fest i Bro. Bästa D har fyllt 18, och det ska såklart firas. Eller så ska Ex2 eventuellt ut och då kanske jag hänger med på det. Som sagt, det finns mycket att välja på. Förmodligen kommer det skuta med att jag dissar allt och är hemma ;) hihi.


Av Matilda - 17 september 2009 18:32

Jag saknar att tro att du ville ha mig.

 

Nu har jag precis käkat lite :) lite. Nu börjar det snart bli dags för en liten motionstur. Har inte riktigt bestämt om jag ska springa eller gå..Gå är skönt, men det gör ont i ett muskelfäste då. Springa är också skönt, men man bygger fula muskler. Svårt val..So long..

Av Matilda - 17 september 2009 16:13

Hemma efter en hård dag i skolan hehe. Eller inte. Slutade vid halv två och då blev det en tripp till donken. Gott!

Sedan skulle jag tydligen köra hem, men eftersom P har en jävla skrotbil så gick det inte att skjuta fram förarstolen (Det är svårt att köra när man inte når att trycka ner kopplingen ;) ) Men det var iaf en rolig spontan grej :).

Imorgon vankas det utgång. Mkt trevligt. Har dock bestämmt att inte dircka så mycket eftersom min ekonomi är minst sagt instabil. Men det ska iaf bli väldigt kul. Sen på lördag blir det...hm...beror på. Kanske R, fast det har jag inga som helst förhoppningar på. Det kommer förmodligen skita sig, som det brukar. Aja, tur att världen är full av andra killar :)


Ovido - Quiz & Flashcards